img



Komentáře

1 voo voo | 20. května 2013 v 13:09 | Reagovat

Také jsem vrátila(mikina Guess) a čekám již týden na vrácení peněz.. :/

2 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 20. května 2013 v 21:29 | Reagovat

[1]:  Veru, tento obchod naozaj neodporúčam, peniaze mi síce boli asi po týždni vrátené, ale to čipkované tričko z bodu 3 mi dodnes neprišlo a peniaze mi zaň vrátené neboli... a ružové topánky z bodu 5 je mi aj 38 malá a pani už po mojej požiadavke opätovnej reklamácie a výmeny za väčšie číslo už so mnou nekomunikovala - po tom ako mi vrátila tie peniaze... ale aspoň, že tie sa mi vrátili, aj keď o dosť menšia suma, než som za tie veci zaplatila... :-?  :-!

3 AH AH | 28. června 2013 v 15:06 | Reagovat

Já její činnost sleduju už nějakou dobu, na FB je docela zajímavý článek o tom, jak to vede:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=140593206144505&set=a.140591779477981.1073741846.129815753888917&type=1&theater

4 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 29. června 2013 v 12:12 | Reagovat

[3]:  Ďakujem za príspevok, je to fakt sila, čo si niektori predajcovia už dovoľujú, veru tento obchod už nikdy viac :-(

5 Markéta22 Markéta22 | E-mail | 4. července 2013 v 14:30 | Reagovat

Dobrý den,
mohu se zeptat, ( jestli si ještě pamatujete ) na jakou adresu jste zboží zasílala zpět?
Já také spokojena nebyla, proto jsem zboží zaslala nazpět, bohužel, adresa, kterou mi slečna dala podle maps.google vůbec neexistuje. :-?  :-?

6 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 4. července 2013 v 21:54 | Reagovat

Čo si pamätám, tak to bola adresa Na žertvách, Praha ale presné číslo už neviem :-( lístok som už vyhodila... dúfam, že som aspoň trošku pomohla :-)

7 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 4. července 2013 v 21:55 | Reagovat

[5]:  Odpoveď vyššie ;-)

8 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 4. července 2013 v 22:02 | Reagovat

[5]:  Spomenula som si aj na meno: Jozef Némethy

9 Markéta22 Markéta22 | E-mail | 4. července 2013 v 22:24 | Reagovat

Už jsem se spojila i s jinou paní a adresy se shodují, takže jsem se obávala zbytečně ..I přesto Vám moc děkuji :-)

10 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 5. července 2013 v 19:59 | Reagovat

[9]:  Rada som pomohla, dúfam, že to bude ok :-)

11 anieeseek22 anieeseek22 | E-mail | 30. července 2013 v 18:16 | Reagovat

Taky mám bohužel zkušenost s obchodem. \na z boží jsem čekala 3měsíce. Přišlo mi zatím tričko pánské Lacoste a boty Converse a ještě čekám na náušničky Guess. Tričko přišlo ve špatné barvě ale to by tak nevadilo ale ten materiál :-D větší umělotinu jsem dlouho neviděla a boty jsou taky bez komentáře. Slečna sice komunikuje ale stačilo by jen prodávat kvalitní věci nebo za mín peněz to by pak člověk neřešil.

12 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 31. července 2013 v 13:14 | Reagovat

[11]: :-!  Súhlasím s vami, aj ja som veľa vecí reklamovala práve kvôli umelinovému materiálu, našťastie, ako som písala, peniaze (teda aspoň časť poníženú o poštovné) mi pani vrátila... ale už nikdy viac, raz stačilo :-?

13 Tereza Tereza | 1. srpna 2013 v 2:09 | Reagovat
14 Hana Hana | E-mail | 11. ledna 2014 v 12:26 | Reagovat

COOL FASHON - FB - čakám na svojich 114,- € už takmer pol roka... to že sú to fejky sa ani nemusíme baviť... ale začíname to riešiť inak, pretože predajca nie je ochotný ani odpovedať...

15 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 11. ledna 2014 v 20:20 | Reagovat

[14]:  Áno, s "predajcami" tohto FB typu už nechcem mať naozaj nič spoločné a je dobré o tom takto verejne písať, aby už prestali klamať a okrádať ďalších a ďalších :-(

16 Klára Klára | E-mail | 19. ledna 2014 v 16:02 | Reagovat

Můžu vědět jakým způsobem mi vrátí dotyčná peníze za reklamované šaty? Posílala jsem je 20.12 na reklamaci na Jozef neméthy, praha 8 a dodnes mi nebyli poslané peníze.
Začínám být docela zoufalá. děkuji za tip.

17 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 19. ledna 2014 v 19:32 | Reagovat

[16]: Mne ich poslala na účet, najskôr mi síce tvrdila, že je odcestovaná a nemá prístup k účtu, ale stále som s ňou bola v kontakte a bombardovala som ju správami na fb, že kedy mi ich pošle, takže jedine tak :-(

18 Lucie Lucie | 28. ledna 2014 v 23:28 | Reagovat

Objednala jsem si šaty na konci července 2013, stále nepřišly a paní se mnou nekomunikuje

19 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 29. ledna 2014 v 19:55 | Reagovat

[18]: Ako to tak sledujem, ide to stále k horšiemu, predtým aspoň reagovala a vracala prašule, teraz nič :-? :-(

20 marika marika | 29. ledna 2014 v 21:31 | Reagovat

Mate nekdo prosim jiny kontakt na best Fashion+??? Krom fb. Pani prestala komunikovat uplne. Dekuji

21 nelinka28 nelinka28 | E-mail | Web | 30. ledna 2014 v 15:00 | Reagovat

[20]: Vyššie v komentároch som písala kam som vracala reklamované veci - Jozef Némethy, Na Žertvách, Praha 9, iný kontakt zial nemám :-|

22 Jana Jana | 31. ledna 2014 v 14:17 | Reagovat

Staré Best Fashion + zablokoval FB, Mají nový se stejným názvem, píšou tam ať je tam kontaktujeme pokud máte nevyřešenou objednávku, se mnou problém vyřešili.
Tady odkaz :
https://www.facebook.com/pages/Best-Fashion/250263518467920?fref=ts

23 Kristina Kristina | E-mail | 9. února 2014 v 13:10 | Reagovat

Objednávala jsem si mikinu a náramek ze stránky stylový prodej na fb. Mikina dorazila, ale špatná. Náramek ještě nedorazil. Už je to dva měsíce. Mikinu jsem poslala k výměně na adresu Jozef Némethy, Na žertvách 21 Praha 8 180 00 . Mikina zatím nedorazila a stránka byla smazána.

24 Hana Hana | E-mail | 14. února 2014 v 12:14 | Reagovat

Prosím ako komunikujete s predávajúcou? Veď polovica tejto stránky je neplatná... Oklamali ma na FB a zrušili si tam pôsobenie takže sa chcem dopátrať k svojim peniazom tu, keďže je to tá istá stará známa "firma"... Ďakujem

25 Markéta Markéta | 16. února 2014 v 14:42 | Reagovat

Best fashion+ taky se mnou prestali komunikovat, po napsani na jejich zed, byl prispevek smazan. Pote si zrušili celou svoji fb stránku. Pokud je nás vjíce komu dluží peníze, můžeme hromadně podat trestní oznámení!

26 Jana Jana | 5. března 2014 v 20:53 | Reagovat

Staré Best Fashion + zablokoval FB, Mají nový se stejným názvem, píšou tam ať je tam kontaktujeme pokud máte nevyřešenou objednávku, se mnou problém vyřešili.
Tady odkaz :
https://www.facebook.com/pages/Best-Fashion/250263518467920?fref=ts[24]:

27 maca maca | E-mail | 19. března 2014 v 17:01 | Reagovat

[14]:uz ste to zacali riesit?...bo ja sa chystam taktiez,ze cim viac ludi bude,tym pre nas lepsie,pre nich horsie :-D

28 Kristina Kristina | 24. března 2014 v 11:10 | Reagovat

Já jsem to začala řešit a dělají mrtvé brouky. Zboží ještě neposlali. Přesto, že už lhali několikrát, že je na cestě. Je to více jak tři měsíce a nikde nic.na To, že chci vrátit peníze nereaguji ....jsem pro podání trestného oznámení
Joo a mají ještě na fb stránku stylový prodej a také všechny negativa mažou

29 Denisa Denisa | E-mail | 4. dubna 2014 v 15:18 | Reagovat

Dobry den, i ja mam problem se Stylovym prodejem, v lednu jsem si objednavala bundu, je duben a stale nic, ani bunda a ani penize nemam. Na vraceni penez nereaguji a zkousi na me, ze se jim zbozi vratilo zpet, protoze jsem si pry zasilku nevyzvedla na poste, coz je blbost...pry mi to poslou leteckou postou, pod sledovacim cislem, kdyz jsem chtela to cislo, tak take nic. Je to podvod a budu to resit. Chce to, aby se spojilo vice lidi, aby trestni oznameni bylo mozne postavit na trestnem cinu pres 5000kc a ne jen na prestupku.

30 Markéta Markéta | E-mail | 10. dubna 2014 v 13:10 | Reagovat

S Best fashion+ se to už řeší přes policii. Kontaktovali mě sami z Prahy, tudíž někdo musel podat trestní oznámení.

31 michallucinka michallucinka | E-mail | 20. června 2014 v 23:42 | Reagovat

Zdravim, můžu se zeptat, jak Vam dopadly ty reklamace? Já si objednala 5.5.2014 z Stylový prodej boty Converse, cena 1700,- , ale přišly uplně jiné, plátěnky z Číny. Psala jsem paní na FB zprávy, ale zatim nereaguje..

32 martina bérešová martina bérešová | E-mail | 10. října 2014 v 11:45 | Reagovat

já měla obj dvoje tenisky converse za necele tri tis ! a nechala si to poslat na dobirku... a po rozbaleni dosly jen jedny boty a na psote jsem nechala trojku ! co ted stim ???
zbozi je z fb stylovy prodej

33 Veronika Z Veronika Z | 31. října 2014 v 8:58 | Reagovat

Ahoj ja si objednala 2 páry bot za 4 tisíce pred měsícem a na zprávy nereaguji, klidne se k tobe se stížnosti připojim[29]:

[29]:

34 Veronika Z Veronika Z | 31. října 2014 v 9:00 | Reagovat

A za jak dlouho tím bory prisli? Ja objednala 2 páry více nez pred měsícem a nic [32]:

35 Sandra Sandra | 24. listopadu 2014 v 20:19 | Reagovat

Já mám též problém se stylovým prodejem,objednala jsem si jezdecké holinky Paul Frank, bylo mi tvrzeno že jsou originál a pokud mě nebudou vyhovovat, můžu do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Přišli neoriginál boty, to bych ještě byla schopná překousnout, ale poslali o číslo větší, 4 dny bez žádné komunikace a teď jsou na mě ještě hnusný a nutí mi ať si vyberu něco jiného. Naprosto příšerné jednání. Nemluvím o tom, že balíček přišel o 10 dnů déle a nebyli schopni zaslat podací číslo balíčku. Teď mám boty co mi jsou veliké a peníze zpět asi z nich nedostanu :-(

36 Sandra Sandra | 24. listopadu 2014 v 20:43 | Reagovat

Jak píše Kristina, jsem pro podání trestného oznámení, když jsem jim tohle napsala, tak mi napsali že je to k smíchu... Nechutné chování.

37 Lucka Lucka | 8. prosince 2014 v 23:30 | Reagovat

Ja jsem si stejne boty take objednala  a prislo mi neco sileneho. Cgtela jsem je vratit zpet, ale vubec nereaguji. Odepsali mi jen jednou, ze je muzu vymenit za neco jineho, coz jsem samozrejme odmítla a trvala na vraceni penez. Zatim se mi nikdo neozval. 😤Uz jdte to nekdo resil nějak vic? [35]:

38 Veronika Z Veronika Z | E-mail | 9. prosince 2014 v 16:31 | Reagovat

Holky ja boty porad nic, objednávala sem je v zari. Jednání hrozny tak bych byla opravdu pro to nahlášení na polici! A co nejdříve !

39 Aneta Aneta | E-mail | 18. února 2015 v 10:52 | Reagovat

Ahojte,holky objednávala jsem si před týdnem od tohoto sameho dodavatele svetr za 600 a chci ho vrátit. Ale nikdo se mnou uz najednou nekomunikuje. Uz tyden je zadam o zaslani adresy, abych to mohla vrátit a nic. Neporadite mi?

40 Bára Bára | E-mail | 25. března 2015 v 9:57 | Reagovat

Mužu se zeptat jak jsi celou reklamaci vyřešila?Jak jsi s nema komunikovala a jakým způsobem jsi poslal zásilku zpět?Prave ted to řeším.Moc dekuju za odpověd.Bára

41 Ivana Ivana | E-mail | 15. června 2015 v 12:11 | Reagovat

Na začiatku júna som si cez FB zo stránky Stýlový predaj objednala overal....bol malý a tak som ho chcela vrátiť. Už som mu 3x písala a žiadala zaslanie adresy pre vrátenie tovaru. na správy nereagoval....a poslať len tak mu to nechcem, to by som už peniaze len tak nevidela.

42 f f | E-mail | 17. srpna 2015 v 9:41 | Reagovat

Prosím všechny zákaznice stylového obchodu, kterým se měli vrátit peníze za reklamaci, ať se ozvou, ráda bych na ně podala hromadnou žalobu. Mne měli bohužel vrátit taky peníze a zatím jen čekám, na psaní nereagují a pokud cena nepřevýší 5000 Kč, tak s nimi nic nezmůžem, proto prosím všechny, aby jsme se spojili.

43 Eliška Gagová Eliška Gagová | 15. října 2015 v 11:59 | Reagovat

Připojuji se k vám. Objednala jsem si kabát za necelých 1000Kč a byl mi doručen kabát úplně jiný. Na zprávy nereagují, založila jsem falešný profil na facebooku a odtud jim napsala, že mám zájem o nějaké zboží, a reakce byla do 2minut. Takže bych to chtěla také řešit přes policii. Na stránce všechny negativní příspěvky od zákaznic mažou a nechávají jen ty pozitivní. Pokud máte stejný problém, napište mi prosím na email ulehlova.n@gmail.com a domluvíme se co s tím. Děkuji

44 Majka Majka | E-mail | 21. ledna 2016 v 23:37 | Reagovat

a stále jim to procházi???.....podal na ně někdo už žalobu..???...je rok 2016 a jak čtu podvaději od roku 2013?????.....včera dcera dostala kabat za 1000,- který neodpovídá objednávce ani zdaleka....... :-(

45 Petr Petr | 19. února 2016 v 17:02 | Reagovat

Do prd*le, tak lidi něco dělejte, nenechte si sr*t na hlavu a podejte trestní oznámení, není se čeho bát!!! Vám je jedno, že jste přišli o peníze?

46 Stylový Prodej Stylový Prodej | 15. března 2016 v 10:42 | Reagovat

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom se vyjádřit k výše probírané věci, abychom ji mohli uvést na pravou míru. Před pár lety nám vzniklo negativní hodnocení, jelikož jsme nevyřešili některé reklamace včas a zákazníci nám napsali recenze na internet. Reklamace jsme samozřejmě dali do pořádku, ale negativní hodnocení už na internetu zůstalo.

S vyšším počtem objednávek se může stát, že dojde k prohození zboží, k prodlevě v odepsání  nebo jakékoliv běžné chybě, kterou jsme vždy ochotni řešit, ale  po přečtení těchto recenzí, zákazník automaticky při chybné objednávce předpokládá, že už je podveden. Poté reaguje další negativní recenzí dříve, než máme možnost s ním problém vyřešit. Stává se z toho začarovaný kruh, který působí dojmem, že reklamace neřešíme.
Je v našem zájmu vést úspěšný obchod a realita je taková, že zákazníkovi se vždy ozveme a peníze mu jsou vráceny v zákonné lhůtě, ale to už bohužel zákazník zpětně neuvede.

Jsme si vědomi, že je to způsobeno naší chybou a neměli jsme dát příležitost takové situaci vzniknout, ale upřímně vám chceme vyjádřit naší otevřenost, kterýkoliv problém řešit. Jestli se cítíte jakkoliv poškozeni, víte o někom s kým jsme se nevyrovnali, nebo jste se báli po přečtení těchto recenzí poslat zboží zpět, napište nám prosím a peníze vám pošleme dopředu na znak upřímnosti a vy zboží potom vrátíte dodatečně. Pokud jste už např. zboží použili, nebo využili jinak a není ho už možné vrátit, stejně nás kontaktujte a poskytneme vám adekvátní kompenzaci, která povede k vaší spokojenosti.

Samozřejmě se můžete přesvědčit o každém zákazníkovi zde a kontaktovat ho, jestli jsme se s ním vyrovnali a poté zjistíte, že téměř s každým v zákonné lhůtě. Napište nám, posuďte jaká je skutečnost a utvořte si vlastní názor prosím.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace
Stylový Prodej

47 Zuzana Zuzana | 3. listopadu 2017 v 18:30 | Reagovat

Dobry den.Tak ja skm si od vas objednala bundu ale prisla mi uplne ina..
Na moje spravy ste prestali reagovat.  A tak som vam bundu poslala naspat a ziadam vrátenie penazi..
Odpisali ste mi vcera no odvtedy zase nic..nereagujete..
Cakam na vratenie penazi  .. ak sa tak nestane do týždňa, budem nutena riesit to inak..
Taksom zvedava co mi teraz odpisete.. :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.